پشتیبانی ایزابل

پشتیبانی ایزابل

پشتیبانی ایزابل در دنیای خدمات ویپ همیشه ضروری است چرا که اگر این پشتیبانی نباشد ممکن است صدمات و گرفتاری های زیادی شامل سازمان شود. پس برای آپدیت ویپ ، مدیریت تماس‌ها ، پیگیری مشکلات ، توسعه سیستم ، نظارت بر امنیت ایزابل و صدها درخواست دیگر، ما همواره به این پشتیبانی نیازمندیم.
دوست دارید درباره ویپ بیشتر بدانید؟

چرا پشتیبانی ایزابل

من اگر بخواهم بر حسب تجربه چندین ساله ، به این پرسش پاسخ بدهم باید بگم  وجود پشتیبانی ایزابل یک الزام همیشگی است .برای اینکه شما هم  راحتر  به نتیجه برسید ، لطفا درمورد این چند سوال زیر  تاملی بفرمایید :
  1. اگر مرکز تلفن ویپ شما دچار یک خرابی یا اختلال بشه چه کار میکنید ؟
  2. اگر سرور ایزابل شما هک شد و دچار هزینه های سنگین مخابراتی شدید چه کار میکنید؟
  3. محدویت هایی در تنظیمات ایزابل دارید و باید ویپ خودتان را توسعه بدهید ، بر اساس کدوم تجربه یا  تخصص می‌خواهید تنظیمات را انجام بدهید ؟
  4. خرابی‌های روزانه دارید و از ویپ خسته شدید چون اطلاع ندارید چه کار باید انجام بدهید ؟
اگر پاسخ  شما برای هر یک از این سوال‌ها ، پاسخ شفاف و کاملی نبود پس مطمئن باشید که پشتیبانی ایزابل را احتیاج دارید.
تلفن ویپ چیست

انواع روش های پشتیبانی ایزابل

مجموعه‌هایی که نیازمند خدمات پشتیبانی ایزابل یا ویپ هستند پیش از هر اقدام و درخواستی در دو حالت می‌توانند خدمات دریافت کنند که این توافق عبارتند از :


دریافت خدمات پشتیبانی ایزابل به صورت موردی
هر زمان که ایزابل شما درچار نقص باشد یا اینکه برنامه‌ای برای توسعه در تنظیمات ، قابلیت‌ها یا هر گونه اقدامی و درخواستی که نیاز داشته باشید  ، تیم فنی اسپان درخواست را دریافت و بررسی می‌کند و در اولین زمان ممکن که تیم فنی برایش مقدور باشد موضوع را پیگیری خواهد کرد .

 

دریافت خدمات پشتیبانی ایزابل  به صورت قراردادی
در مقایسه با روند خدمات پشتیبانی موردی ، برخی ویژگی‌ها در خدمات پشتیببانی قراردادی باعث شده که این نوع خدمات طرفداران خاص خودش را داشته باشه.  در ادامه به چند مورد از این ویژگی ها اشاره میکنم :

  • به محض اعلام وضعیت مشکل یا درخواست، ارائه خدمات انجام می‌شود  این مشتریان همیشه داری  الویت اول دریافت پشتیبانی  خواهند بود.
  • طی توافق اولیه تعداد راه اندازی جدید در طول دوره شامل هزینه نخواهد بود
  • پرداخت هزینه‌های خدمات به صورت دوره‌ای صورت می‌پذیرد به طور مثال ۱ ماه پس از دریافت خدما
  • امن سازی سرور ایزابل شامل تنظیمات فایروال و محدودیت جغرافیایی 
  • بازدیدهای دوره‌ایی جهت بررسی سلامت تجهیزات و امنیت ایزابل
  • بروزرسانی ایزابل و مدیریت تنظیمات به صورت کاملا رایگان
  • استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات برنامه‌نویسی ویپ یا راه‌اندازی های خاص
  • نگهداری و بک‌آپ دیتای ایزابل هم به صورت اتوماتیک و هم دوره ایی
  • استفاده رایگان از پنل گزارش گیری تماس ها که به صورت تاریخ شمسی می‌باشد
  • و سایر مواردی که برحسب نظر مشتری به خدمات قراردادی اضافه می‌شود
icon About

امروزه شاهد تنوع بسیار زیاد محصولات و خدمات هستیم و این به عنوان شروع یک رقابت بزرگ برای افرادی که در این حوزه ها فعالیت می کنند به حساب می‌آید.

حال که با رویه نحوه ارائه پشتیبانی آشنا شدید باید روش‌های پشتیبانی ایزابل  را نیز مطلع باشید تا سریعتر و راحتر به خواسته خودتان برسید . در هر درخواستی که از سوی مشتری اعلام میشود، فارغ از هر نوع توافقی که بابت رویه خدمات دوره‌ایی یا موردی داشته باشیم اولین کار بررسی درخواست مشتری است .  این بررسی مشخص می‌کند که چه کاری ، توسط کدام کارشناس و در چه زمانی باید انجام شود، با این تفسیر خدمات به دو روش حضوری یا غیر حضوری انجام می‌شود.

خدمات پشتیبانی ایزابل غیر حضوری :

یکی از روش‌های پرترافیک پشتیبانی ایزابل است که عملا اکثر درخواست‌های مشتری را پوشش می‌دهد ، البته تجربه کاری کارشناسان ویپ اسپان باعث شده که این نوع خدمات بسیار محبوب تر هم باشه . بدین صورت که مشتری درخواست خودش را به صورت تماس تلفنی یا ارائه تیکت اعلام می‌کند و کارشناسان در صورت وجود دسترسی مستقیم به صورت VPN یا ریموت ، سریعا به سرور متصل شده و مشکل ایزابل را حل می‌کنند و این سرعت رفع مشکل بر اساس تجربه علت این موضوع می‌باشد.

از طرف دیگه همانطور که گفته شد چون اکثر درخواست‌ها در این روش پوشش داده می‌شود ای نوع پشتیبانی بار هزینه کمتری هم به دنبال دارد ، جهت آشنایی با این نوع درخواست‌ها میتوان موارد زیر را مثال زد:

انجام هرگونه تنظیمات و رجیستری بر روی ایزابل ، ساخت داخلی ، تنظیمات صف ، تنظیمات منشی تلفنی ، مدیریت تماس های ورودی و خروجی ، تنظیمات گیت‌وی ، تفکیک تماس ورودی و خروجی ، ایجاد دسترسی کاربران ، تعریف شرایط زمانی ، تنظیمات کدهای ایزابل ، رکوردها ، حذف فضای پر شده هارد، تنظیمات و راه اندازی فکس ، گزارش گیری ، انتقال تماس، تنظیم پشت خطی ، تنظیمات شکار تماس ، تعریف انواع ترانک ، مدیریت امکان تماس خروجی برا داخلی ، تعریف استراتژی پاسخگویی ، تنظیم موزیک انتظار ، رجیستری سیپ لاین ، آپگرید ایزابل ، تنظیمات NAT ،برنامه نویسی انواع درخواست نظر سنجی ، سیستم مدیر منشی ، حذف اتوماتیک رکوردها ، ساخت انوع اسکریپ ، تنظیمات فایروال ، تنظیم fial2ban  و صدها درخواست دیگر…

خدمات پشتیبانی ایزابل حضوری :

همانطور که از اسمش پیداست در این روش کارشناس خدمات اسپان در محل مشتری حضور پیدا می‌کند و مشکل را برطرف میکند اما سوال اینجاست چه خدماتی به پشتیبانی حضوری احتیاج دارد :

  • در صورت عدم امکان دادن دسترسی 
  • در صورت عدم دسترسی به سرور ایزابل
  • بازگرداندن رمز روت ایزابل
  • نصب و راه اندازی ویپ با ایزابل بر روی سرورهای فیزیکی
  • نصب و کانفیگ تجهیزات ویپ شامل گیت وی و تلفن ویپ
  • ارائه خدمات پسیو شبکه برای راه اندازی
  • مشکلاتی که منشا انها مشخص نیست 

تعرفه پشتیبانی ایزابل

هر درخواست نیازمند صرف زمان برای بررسی و رفع مشکل یا ایجاد تنظیمات جدید است و این صرف زمان بر اساس تعرفه خدمات ویپ مشمول هزینه خواهد بود ، به طور متداول در بازه یک ماه ابتدایی پس از راه اندازی ایزابل بیشترین درخواست ها در این زمان صورت میپذیرد و این موضوع هم طبیعی است به دلیل اینکه سازمان استفاده کنند از ویپ باید به یک ساختار هدفمند و بهره‌ور برسد، پس برای اینکه مشتری در این بازه دچار هزینه های گزاف نباشد، از زمان راه اندازی ایزابل به مدت ۴۵ روز و در موارد توافقی حتی طی ۱۰۱ روز هر گونه درخواست تنظیمات ایزابل را داشته باشد بدون هزینه خواهد بود و این پشتیبانی رایگان ایزابل ویژه مشتریان اسپان است .

پس از گذشت دوره‌ی خدمات رایگان پشتیبانی ایزابل ، برحسب توافق یکی از دو روش خدمات موردی یا قراردادی توسط مشتری انتخاب خواهد شد. در روش خدمات موردی  ، تعرفه هر خدمت برای ایزابل واضح است، به طور مثال هزینه ساخت و رجیستری داخلی مبلغی حدود نود هزار تومان می‌باشد. لذا اگر تمایل دارید که مبلغ هر درخواست را بدانید شما میتوانید از طریق زیر لینک  جزییات بیشتری  را مشاهده کنید .

با این وجود شاید فکر کنید که این نوع خدمات موردی صرفه اقتصادی بیشتری برای شما میتواند داشته باشد اما باید بگم بر حسب تجربه مشتریانی که قرارداد پشتیبانی دوره‌ای را دارند ارزش‌های متفاوتی را دریافت می‌کنند که فراتر از مبحث ریالی است بدین‌ترتیب که آسودگی در دریافت خدمات ،  امنیت تضمین شده ، سرعت در دریافت خدمات و گلوگاه نشدن توقف ارتباط ، دریافت تجهیزات امانی در موارد خاص و … ترجیح می‌دهند از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شود.

 

سخن آخر:

در سازمان های مدرن تلفن و ارتباطات  یک رکن اساسی محسوب می‌شود ، پس اندازه سازمان ملاک نیست ، سازمان خرد باشد یا کلان، وقتی مدیر یک مجموعه ارتباط برایش الویت باشد ، نباید حتی لحظه‌ای در این ارتباط توقف وجود داشته باشد. اینجاست که وظیفه پشتیبانی ایزابل بیش از هر چیز پررنگتر بوده و اسپان خودش را مسئول می‌داند که موضوع تحقق یابد ، با این تفاسیر اگر تردید دارید که به پشتیبانی ایزابل نیاز دارید یا نه ؟ کارشناسان اسپان با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۵۳ همواره پاسخگوی شما خواهند بود.

آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:

Share on print
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on telegram
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

question