گزارش CDR ایزابل

دسترسی به گزارش CDR ایزابل

سرور ایزابل امکان بررسی گزارش تماس ها و وضعیت تماس ها را در فرمت های مختلف برای کاربران فراهم می کند. یکی از بخش از های گزارشگیری و بررسی تماس ها گزینه CDR از بخش Reports می باشد . برای دسترسی به این گزینه مطابق عکس پس از لاگین به ایزابل وارد مسیر Reports -> CDR Reports شوید .

cdr ایزابل اسپان
جدول cdr ایزابل اسپان

فیلدهای گزارش CDR ایزابل

به صورت پیش فرض گزارش CDR  مجموع رخدادهای امروز  سرور ایزابل را نمایش می‌دهد .در این بخش شما می توانید جزییات یک تماس مثل تاریخ و زمان تماس، شماره مبدا ،شماره مقصد،وضعیت تماس، مدت زمان تماس و… را بررسی نمایید .

 

icon About
امروزه شاهد تنوع بسیار زیاد محصولات و خدمات هستیم و این به عنوان شروع یک رقابت بزرگ برای افرادی که در این حوزه ها فعالیت می کنند به حساب می‌آید.

فلیتر گزارش CDR ایزابل

 

در صورت نیاز شما میتوانید این گزارش را سفارشی کنید. برای  دسترسی بهتر به یک گزارش تماس خاص می توانید از گزینه Show Filter گزارش  استفاده کنید.

پس از انتخاب show filter می‌توانید تماس‌ها را بر اساس مبدا یا مقصد مشخص ، محدوده تاریخ و همچنین بر اساس وضعیت تماس و بازه زمانی مورد نظر فیلتر نمایید .

 

فیلتر گزارشات CDR ایزابل بر حسب تاریخ 

گزارش CDR فیلتر تاریخ اسپان

فیلتر گزارشات CDR ایزابل بر حسب فلیدهای جدول

فیلتر فیلدهای جدول CDR ایزابل اسپان

فیلتر گزارشات CDR ایزابل بر حسب وضعیت تماس

فیلتر وضعیت تماس بر اساس نتیجه ارتباطی که شروع و خاتمه می‌یابد شامل چهار وضعیت است که عبارتند از :

  • تماس‌های پاسخ داده شده – Answered
  • تماس‌های که در مقصد لاین یا داخلی مشغول بوده ، Busy
  • تماس‌هایی که در هنگام برقراری ارتباط دچار خطا شده است و کانال ارتباطی شکل نگرفته Failed
  • تماس‌هایی که مقصد تماس داخلی یا لاین پاسخ داده نشده No Answer

دانلود گزارش CDR ایزابل

همچنین فایل گزارش مورد نظر را پس از انتخاب فیلتر مناسب بر اساس فرمت مورد نظر که می تواند یک فایل اکسل ، pdf و یا CSV باشد، ذخیره نمایید.

سخن آخر:

در این مقاله، مهم‌ترین نکات و نحوه استفاده از گزارش CDR ایزابل به صورت تصویری و ویدیویی توضیح داده شد ، این گزارش همه‌ی فعالیت‌های ارتباطی سیستم ایزابل را با شرح کامل در اختیار شما قرار خواهد داد ، لذا با بررسی این گزارش می‌توانید همواره بر امنیت سرور و بهره‌وری سازمان خودتان نظارت کامل داشته باشید . 

در راستای پوشش معایب و کسورات گزارش CDR ایزابل ، اسپان با طراحی یک پنل اختصاصی تحت وب نحوه نمایش گزارش‌گیری CDR ایزابل را با محوریت تاریخ شمسی همراه با برخی قابلیت‌های مدیریتی جدید موجب بهبود ارتباطات شده است .
جهت استفاده از دموی این پنل می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید یا اینکه با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۵۳ در ارتباط باشید تا اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار گیرد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

question