خدمات وُیپ
خدمات ویپ همیشه یک چالش بوده است ، چراکه نیاز هست ابتدای تصمیم برای دریافت خدمات ویپ اطلاعات زیادی را بررسی کنیم تا بهترین روش راه اندای ویپ را داشته باشیم و در ادامه نیز همین خدمات ویپ نیازمند پشتیبابی مستمر از نظر امنیت و بروزرسانی خواهد بود.
پس کاملا منطقی است که جزییات را ، در خصوص خدمات ویپ نادیده نگیریم و همیشه نظر یک کارشناس باتجربه و مجرب را جویا باشیم .
گروه اسپان با بیش از ۹ سال تجربه فعالیت تخصصی خدمات ویپ، یکی از حرفهایترین تیمهای اجرایی خدمات ویپ در یزد و تهران است. اگر سازمان شما نیاز به اجرا ، پشتیبانی و برنامهنویسی ویپ دارد ، اسپان میتواند یکی از بهترین انتخابهای شما باشد.
پیاده سازی اصولی خدمات وُیپ (VoIP) ، یکی از مهمترین دغدغههای کارفرمایان است ، ما این دغدغهها را تا حد امکان کم کردهایم.
با تکیه بر تجربه و دانش کارشناسان متخصص و متعهد، آماده ارائه خدمات راهاندازی ، برنامهنویسی ، توسعه و پشتیبانی ویپ (VoIP) هستیم.
حسب اطمینان از تخصص و مهارت ، تمرکز اصلی مرکز خدمات آنلاین پشتیبانی شبکه، وُیپ، سرور اسپان ، جلب رضایت مشتری بوده و سرویسهای پیادهسازی شده متناسب با نیازهای شرکت شما ارائه خواهند شد.
بسیاری از شرکتها برای تعامل با مخاطبین خود نیازمند ارتباطات تلفنی میباشند . این اساسیترین کاربرد ویپ است.
انتقال خطوط ، ارتباط بین شعب ، مدیریت حرفهای تماسها ، ارتباط با نرمافزارها ، تماس تصویری و…. از جمله نیازهای مدرنی هستند که در قالب استفاده از سیستم خدمات ویپ قابل دسترس است.
ویپ عبارت است از راه اندازی ارتباطات تلفنی شرکت به واسطه بستر شبکههای کامپیوتری.
در ابتدا خطهای آنالوگ مخابراتی ، E1 و یا اینترنتی (سیپ ترانک) به این سیستم متصل میشوند.سپس در این سیستم مدیریت داخلیها و تنظیمات درخواستی انجام میشود.
از اینجا به بعد هرگونه ارتباط ورودی یا خروجی از مرکز تلفنی همگی بر عهده سیستم تلفنی ویپ است.
- وجود زیرساخت شبکه (شامل شبکه کابلی ، بیسیم یا در موارد خاص دسترسی به اینترنت)
- تامین سرور مجازی یا فیزیکی برای ایجاد مرکز تلفن
- استفاده از گیتوی E1, FXO برای اتصال خطوط آنالوگ یا دیجیتال به سرور
- استفاده از تلفنهای تحت شبکه یا گیتوی ATA , FXS + تلفنهای آنالوگ یا استفاده از نرم افزارهای تلفنی ویندوز یا موبایلی برای اپراتورها
منشی تلفنی دیجیتالی IVR
با استفاده از یک منوی صوتی امکان تعامل به فرد تماس گیرنده را ایجاد میکند و اجازه می دهد تا با استفاده از کلید های تلفن خود دستوراتی برای سیستم تلفنی ارسال کند.
گزارشات تماس
یکی از مهمترین نیازها برای مدیران، امکان گزارشگیری از عملکرد اپراتورها هست.این بخش به مجموعه کمک میکند تا بتوانند همواره عملکرد کارمندان و جریان تماسهای ورودی و خروجی مرکز تلفن را تحت نظر داشته باشند
ایجاد داخلی نامحدود
امکان ایجاد ساخت داخلی در سرور ویپ تقریبا بدون محدودیت(وابسته به سخت افزار سرور ) است ، بدین ترتیب که این ظرفیت وجود دارد در هر لحظه به تعداد بالایی داخلی ایجاد کنیم.
ارتباط با انواع نرمافزارها
ارتباط با نرم افزار های مشتری در سایر بخشهای خارج از سیتم مثل مایکروسافت سی ار ام ، ویتایگر، SAP ، سایر نرمافزار های اتوماسیون اداری یا مدیریت مشتریان
ضبط مکالمات
ضبط مکالمات یکی از ویژگیهای مفید است که به سازمان ها این امکان را میدهد که مکالمه هر تماس ورودی و خروجی را بر روی سرور ذخیره کنند.
صف تماس
وقتی تعداد تماسهای ورودی بیشتری نسبت به اپراتورهای پاسخگو داشته باشیم صف تماس گزینه مناسبی است . در این حالت تماس گیرنده به یک صف وارد میشود و به صدای موزیک گوش میدهد تا کسی آماده پاسخگویی به او شود
صندوق صوتی
برای هر داخلی میتوانید یک صندوق صوتی مستقل ایجاد نمایید تا در زمانهای خاص ، تماسهای ورودی ، به سمت سیستم صندوقی صوتی هدایت شود و اپراتور بتواند از طریق تلفن، پنل تحت وب یا ایمیل به پیامهای خود گوش دهد.
مدیریت پیشرفته تماسها
مرکز تماس پایه شامل قابلیت های ویژهای است که در مدیریت تماسها کاربرد بسزایی دارد.که شامل تعقیب تماس ، اعمال شرط بر روی تماس ، اضافه کردن گروه تماس ، قابلیت پشتیبانی و.... است
هزینه راهاندازی ویپ چقدر است ؟
سوالی که همیشه از ما پرسیده شده : هزینههای راه اندازی ویپ مقرون بهصرفه است؟ آیا سیستم ویپ خیلی گران تر از سیستم تلفن پاناسونیک می باشد ؟
چرا اسپان ؟
هرآنچه در ذهن شما باشد برای ما مقدور است . اتصال به انواع مرکز مدیریت مشتریان ، کابردی نمودن درخواست ها وگزارشهای شمسی ، قابلیت مدیر منشی ، تماس امن ، شنود حرفه ایی و....
گروه اسپان طی سالهای فعالیت خود همیشه با ارائه محصولات رایگان همچون پنل تحت وب مدیریت ویپ درکنار مشتریان و همکاران، موجب رشد و توسعه ویپ در سازمانها بوده است.
مریم نجفی
سلام
شرکت شما ، خدمات ویپ تو شهر یزد را به صورت قراردادی یا خدمات پشتیبانی حضوری انجام میده ؟
اسپان
سلام
بله ، شرکت اسپان آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی حضوری و غیر حضوری ویپ در یزد و تهران توسط کارشناسان مجرب، به صورت مستمر در راستای رفع ایرادات و بهینه سازی سیستم های تلفنی معروف همچون ایزابل، الستیکس و یا دیگر سیستمهای ویپ به صورت قرادادی یا موردی را دارد.