خدمــــــــات وُیپ VoIP

یک پلتفرم پیشرفته بــرای ارتباط

۱۰۱روز پشتیبانی رایگان پس از راه‌اندازی وُیپ

خدمات ویپ -شرکت اسپان
مستند سازی
مستند سازی ساختار ، مشخصات تجهیزات و چالش‌ها
بازدید دوره‌ای
حضوردوره‌ایی کارشناس فنی به صورت متداول
مدیریت بک آپ
حفظ و نگهداری دیتا و اطلاعات یک الویت است.
تیکت نامحدود
امکان ارسال نامحدود درخواست پشتیبانی
خدمات ویپ

مرکز سرویس و ارائه خدمات آنلاین ویپ

قدرت بخشیدن به سازمان ها در صنایع و مناطق جغرافیایی

خدمات ویپ همیشه یک چالش بوده است ، چراکه…
پیاده‌سازی اصولی وُیپ (VoIP) یکی از مهمترین دغدغه‌های کارفرمایان است و نیاز هست ابتدای تصمیم برای دریافت خدمات ویپ اطلاعات زیادی را بررسی کنیم تا بهترین روش راه‌اندازی ویپ را داشته باشیم و در ادامه نیز همین خدمات ویپ نیازمند پشتیبابی مستمر از نظر امنیت و بروزرسانی خواهد بود.
پس کاملا منطقی است که جزییات خدمات ویپ را نادیده نگیریم و همیشه نظر یک کارشناس باتجربه و مجرب را جویا باشیم .

‌گروه اسپان با بیش از ۱۰ سال تجربه فعالیت تخصصی خدمات ویپ، یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های اجرایی خدمات ویپ در یزد و خدمات ویپ در تهران است. اگر سازمان شما نیاز به اجرا ، پشتیبانی و برنامه‌نویسی ویپ دارد، اسپان می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

در همین راستا ما سعی کردیم تا این دغدغه‌‎ها را در حد امکان کم کنیم و با تکیه بر تجربه و دانش کارشناسان متخصص و متعهد، آماده ارائه خدمات کانفیگ، توسعه و پشتیبانی ویپ (VoIP) باشیم.با اطمینان از تخصص و مهارت ، اینک تمرکز اصلی مرکز خدمات آنلاین پشتیبانی اسپان ، جلب رضایت مشتری بوده و سرویس‌های مبتنی با نیازهای شرکت شما را ارائه می‌دهد، که برخی از این خدمات مهم عبارتند از :

Intro

مزایای راه‌اندازی ویپ

ارتباط بدون مرز با ۱۰۰۱ قابلیت ویژه

بسیاری از شرکت‌ها برای تعامل با مخاطبین خود نیازمند ارتباطات تلفنی می‌باشند . این اساسی‌ترین کاربرد ویپ است. انتقال خطوط ، ارتباط بین شعب ، مدیریت حرفه‌ای تماس‌ها ، ارتباط با نرم‌افزارها ، تماس تصویری و....  از جمله نیازهای مدرنی هستند که در قالب استفاده از سیستم  خدمات ویپ  قابل دسترس است.

روش‌های راه‌اندازی ویپ

ویپ پایدار برای توسعه کسب و کار داشته باشید.

ویپ عبارت است از راه اندازی ارتباطات تلفنی شرکت به واسطه بستر شبکه‌های کامپیوتری. در ابتدا خط‌های آنالوگ مخابراتی ، E1 و یا اینترنتی (سیپ ترانک) به این سیستم متصل می‌شوند.سپس  در این سیستم  مدیریت  داخلی‌ها و تنظیمات درخواستی انجام می‌شود. از اینجا به بعد هرگونه ارتباط ورودی یا خروجی از مرکز تلفنی همگی بر عهده سیستم تلفنی ویپ است.

  • راه‌اندازی ویپ با ایزابل یکی از متدوال‌ترین و مقرون بصرفه‌ترین روش‌های راه‌اندازی ویپ است.
Intro

تجهیزات راه‌اندازی ویپ

با قیمت مناسب و اطمینان از انتخاب بهترین برند

چهار وجه اصلی برای راه اندازی ویپ عبارتند از:

  • وجود زیرساخت شبکه (شامل شبکه کابلی ، بی‌سیم یا در موارد خاص دسترسی به اینترنت)
  • تامین سرور مجازی یا فیزیکی برای ایجاد مرکز تلفن
  • استفاده از گیت‌وی E1, FXO برای اتصال خطوط آنالوگ یا دیجیتال به سرور
  • استفاده از تلفن‌های تحت شبکه یا گیت‌وی ATA , FXS + تلفن‌های آنالوگ یا استفاده از نرم افزارهای تلفنی ویندوز یا موبایلی برای اپراتورها

قابلیت‌ها و امکانات محبوب خدمات ویپ

منشی تلفنی دیجیتالی IVR

با استفاده از یک منوی صوتی امکان تعامل به فرد تماس گیرنده را ایجاد می‌کند و اجازه می دهد تا با استفاده از کلید های تلفن خود دستوراتی برای سیستم تلفنی ارسال کند.

گزارشات تماس

یکی از مهم‌ترین نیازها برای مدیران، امکان گزارش‌گیری از عملکرد اپراتورها هست.این بخش به مجموعه کمک می‌کند تا بتوانند همواره عملکرد کارمندان و جریان تماس‌های ورودی و خروجی مرکز تلفن را تحت نظر داشته باشند

ایجاد داخلی نامحدود

امکان ایجاد ساخت داخلی در سرور ویپ تقریبا بدون محدودیت(وابسته به سخت افزار سرور ) است ، بدین ترتیب که این ظرفیت وجود دارد در هر لحظه به تعداد بالایی داخلی ایجاد کنیم.

ارتباط با انواع نرم‌افزارها

ارتباط با نرم افزار های مشتری در سایر بخش‌های خارج از سیتم مثل مایکروسافت سی ار ام ، ویتایگر، SAP ، سایر نرم‌افزار های اتوماسیون اداری یا مدیریت مشتریان

ضبط مکالمات

ضبط مکالمات یکی از ویژگی‌های مفید است که به سازمان ‌ها این امکان را می‌دهد که مکالمه هر تماس ورودی و خروجی را بر روی سرور ذخیره کنند.

صف تماس

وقتی تعداد تماس‌های ورودی بیشتری نسبت به اپراتورهای پاسخگو داشته باشیم صف تماس گزینه مناسبی است . در این حالت تماس گیرنده به یک صف وارد می‌شود و به صدای موزیک گوش می‌دهد تا کسی آماده پاسخگویی به او شود

صندوق صوتی

برای هر داخلی‌ می‌توانید یک صندوق صوتی مستقل ایجاد نمایید تا در زمان‌های خاص ، تماس‌های ورودی ، به سمت سیستم صندوقی صوتی هدایت شود و اپراتور بتواند از طریق تلفن، پنل تحت وب یا ایمیل به پیام‌های خود گوش دهد.

مدیریت پیشرفته تماس‌ها

مرکز تماس پایه شامل قابلیت های ویژه‌ای است که در مدیریت تماس‌ها کاربرد بسزایی دارد.که شامل تعقیب تماس ، اعمال شرط بر روی تماس ، اضافه کردن گروه تماس ، قابلیت پشتیبانی و.... است

چرا خدمات ویپ

مقایسه ویپ با سانترال

  • راه اندازی، نصب و پیکربندی ساده‌تر
  • کاهش محسوس هزینه های تلفنی
  • عدم نیاز به سیم کشی مجزا و استفاده از شبکه
  • توسعه آسان و افزایش ظرفیت
  • خدمات بهتر به مشتری و بهره وری بیشتر
  • کنترل و نظارت بهتر از طریق گزارشگیری پیشرفته
  • حفظ شماره داخلی در صورت جابه جایی
Robust Features

Create Great Looking Websites with Essentials!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore aliqua.

Easy to Use
Create websites in no time.
Advanced options
Unlimited possibilities.

Join over +15,000 happy clients!

tc
w
google
fb
engadget
envato

Say hello to the most advanced WordPress theme ever!

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.
Image

Have a question or want more information?

نحوه درخواست خدمات شبکه

برای اینکه بتوانید در اسپان درخواست خدمات شبکه را ثبت کنید، چند راه پیش روی شما وجود دارد.

اولین راه ثبت نام در اسپان و ارسال تیکت از طریق سایت است.

راه دیگر برای ثبت درخواست، ارسال پیام از طریق فرم زیر می‌باشد ، بعد از ثبت درخواست، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم برای اعزام کارشناس انجام می‌شود. بعد از مراجعه کارشناس و اتمام خدمت، هزینه سرویسی که از اسپان گرفته‌اید را پرداخت کنید.

سایرخدمات اسپان

خدمات ویپ | خدمات شبکه | خدمات 

هزینه راه‌اندازی ویپ چقدر است ؟

سوالی که همیشه از ما پرسیده شده : هزینه‌های راه اندازی ویپ مقرون به‌صرفه است؟
آیا سیستم ویپ خیلی گران تر از سیستم تلفن پاناسونیک می باشد ؟

چرا اسپان ؟

هرآنچه در ذهن شما باشد برای ما مقدور است . اتصال به انواع مرکز مدیریت مشتریان ، کابردی نمودن درخواست ها وگزارش‌های شمسی ، قابلیت مدیر منشی ، تماس امن ، شنود حرفه ایی و....

گروه اسپان  طی سال‌های فعالیت خود همیشه با ارائه محصولات رایگان همچون پنل تحت وب مدیریت ویپ درکنار مشتریان و همکاران، موجب رشد و توسعه ویپ در سازمان‌ها بوده است.

ارائه خدمات پشتیبانی حضوری و غیر حضوری ویپ در یزد و تهران  توسط کارشناسان مجرب به صورت مستمر در راستای رفع ایرادات  و بهینه سازی سیستم های تلفنی معروف همچون ایزابل، الستیکس و یا دیگر سیستم های استریسکی 
 
2 دیدگاه
مریم نجفی

سلام
شرکت شما ، خدمات ویپ تو شهر یزد را به صورت قراردادی یا خدمات پشتیبانی حضوری انجام میده ؟

0

سلام
بله ، شرکت اسپان آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی حضوری و غیر حضوری ویپ در یزد و تهران توسط کارشناسان مجرب، به صورت مستمر در راستای رفع ایرادات و بهینه سازی سیستم های تلفنی معروف همچون ایزابل، الستیکس و یا دیگر سیستم‌های ویپ به صورت قرادادی یا موردی را دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.